Zaufali nam:

Jakość potwierdzona Certyfikatem PASE

Wysokie standardy nauczania obowiązujące w Centrum VOILA zostały potwierdzone Certyfikatem PASE, który otrzymaliśmy jako pierwsza szkoła języka francuskiego w Polsce. To prestiżowe wyróżnienie nie tylko nagradza nasze dotychczasowe starania w dbaniu o najwyższą jakość usług ale jest stałą motywacją do unowocześniania szkoły i dbania o zadowolenie naszych klientów.  

Pierwszy Certyfikat otrzymaliśmy w 2008 roku, a po kolejnej pozytywnie zakończonej inspekcji został on odnowiony w roku 2012.

Pierwsza szkoła języka francuskiego w Polsce z certyfikatem PASE

Metody - 10 złotych zasad:

Komunikatywnie
Zgodnie z Approche Actionnelle (podejście zadaniowe) celem naszych zajęć jest autentyczna komunikacja w języku francuskim. Przygotowujemy do konkretnych sytuacji językowych używanych w komunikacji biznesowej, ustalonych wcześniej w profilu kursu. Gramatyka i słownictwo są pomocą i narzędziem do realizacji zadań komunikacyjnych.

Interaktywnie
Aby zajęcia mogły być ciekawe i skuteczne stosujemy zróżnicowane metody nauczania. Słuchacz uczy się nie tylko odbierać informację, ale też odpowiednio na nią reagować dostosowując swoją wypowiedź do kontekstu.

Autentycznie
Wychodząc z założenia, że kurs ma na celu prawdziwą komunikację, często stosujemy tzw. materiały autentyczne czyli takie, które funkcjonują we francuskojęzycznym środowisku pracy. Są to np. artykuły z prasy branżowej, filmy, dokumenty.

Elastycznie
Rozumiejąc nieregularny tryb pracy, służbowe wyjazdy czy zebrania, dostosowujemy się. Klient ma więc możliwość przekładania i odwoływania zajęć.

Rzetelnie
Nasz zespół do kompetentni lektorzy polscy i francuscy. Każdy posiada wykształcenie uprawniające do nauczania francuskiego jako języka obcego, a także wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów dla klientów korporacyjnych.

Przyjaźnie
Aby kurs francuskiego był efektywny, dbamy o miłą i zrelaksowaną atmosferę na zajęciach. Tylko w niestresujących warunkach można osiągnąć oczekiwane wyniki.

Nowocześnie
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom korzystamy z najnowszych metod nauczania, multimediów i materiałów interaktywnych. Dzięki temu nauka jest szybsza, efektywniejsza i przyjemniejsza.

Efektywnie
Stawiamy na wyniki! Kurs francuskiego ma przynieść korzyści Państwa firmie i to jest naszym głównym celem.

Motywująco
Używamy wszelkiego rodzaju narzędzi, aby kurs francuskiego był bodźcem do działania, aby wspierać pracowników w osiąganiu sukcesów i rozwoju osobistym. Zachęcamy, a nie zniechęcamy.

Zgodnie z savoir-vivre w biznesie
Na lekcjach francuskiego nie zapominamy o podstawowych zasadach savoir-vivre, które obowiązują w komunikacji z klientami czy partnerami zagranicznymi. Są one podstawą dobrych stosunków i pozwalają uniknąć nieporozumień.

Główny metodyk - Dorota Biele

Directrice des cours/Directrice générale de VOILA

Dyrektor metodyczny/właściciel Centrum Języka Francuskiego VOILA

Metodyk, trener, lektor

Metodyk, trener, lektor. Od wielu lat naucza języka francuskiego, prowadzi kursy grupowe i indywidualne. Regularnie szkoli lektorów i nauczycieli języka francuskiego, na stałe współpracuje ze Stowarzyszeniem Nauczycieli Języka Francuskiego PROF-EUROPE.

Absolwentka prestiżowego wydziału CLA (Centre de Linguistique Appeliquée) w Besançon przy Université de Franche-Comté. Studiowała na kierunku Ingénierie de la formation, métiers du FLE który ukończyła z dyplomem MASTER 2.

Wprowadziła system kontroli jakości szkoły językowej (RDQL), który jest podstawą doskonałego funkcjonowania Centrum VOILA. Oprócz studiów odbywa regularne szkolenia w Polsce i za granicą (Belgia, Francja), aby stale wzbogacać warsztat pracy i unowocześniać metody nauczania całego zespołu VOILA.
Z jednej strony to doskonałe wykształcenie, z drugiej wieloletnie doświadczenie w nauczaniu pozwalają wykonywać zadania metodyka.

W Centrum VOILA, do jej obowiązków jako metodyka należy kontrola procesu nauczania, spotkania z klientami korporacyjnymi, przeprowadzanie analyse des besoins, ustalanie programów nauczania, tworzenie ewaluacji, ocena lektorów, wdrażanie nowych projektów mających na celu uatrakcyjnienie i unowocześnienie całego systemu nauczania.